Facebook modifică mecanismul de promovare din pagini

Facebook modifică mecanismul de promovare din pagini
Victor Rosupe

Facebook a facut ieri un anunț ce-i va bucura pe toți posesorii de pagini ale businessurilor pe care le conduc sau pe care le administrează. Pagina cu termeni și condiții a fost modificată, mai bine spus, actualizată, pentru a permite promovarea prin facebook mult mai ușor.

Aplicațiile de pe Facebook

Aplicațiile au fost dintotdeauna punctul forte al platformei. Sistemul de creare a aplicațiilor s-a tot dezvoltat și îmbunătățit, pentru a ușura, dar și a oferi cât mai multe opțiuni programatorilor. Au fost integrate și aplicațiile de pe iOS și Android, pentru a beneficia de toată puterea platformei de promovare. Cele mai populare aplicații sunt jocurile, și cu ajutorul lor, Facebook a câștigat cei mai mulți utilizatori. Pe baza acestor aplicații, s-au dezvoltat companii importante în domeniul online.

Alt tip de aplicații sunt cele prin care site-urile promovează conținut sau activitatea utilizatorilor pe site-uri. Prin acestea, utilizatorii pot folosi sistemul de autentificare al Facebook ca metodă de logare pe site-ul respectiv. Odată cu autentificarea prin sistemul Facebook, utilizatorul își va vedea întreaga activitate pe site-ul respectiv, dacă dorește și îi permite aplicației să logeze activitatea în contul personal.

Concursurile pe Facebook

Administratorii paginilor erau nevoiți să creeze o aplicație de fiecare dată când doreau să promoveze un concurs. Prin modificarea termenilor, a fost scoasă restricția creării unei astfel de aplicații. Acum, administratorii pot crea și promova diverse concursuri direct pe timeline-ul paginilor sau în interiorul aplicațiilor. Pot folosi butonul "Îmi place" (celebrul Like) ca mecanism de votare și pot lua în considerare mesajele lăsate de utilizatori (comment-urile) la posturi, ca mecanism de departajare.

În ceea ce priveste sistemul de etichetare (tagging), Facebook restricționează crearea de etichete, la pozele în care persoanele nu se regăsesc. Utilizatorii pot folosi sistemul de etichetare, pentru a prezenta un produs sau un brand, în ideea că vor câștiga un premiu, dar nu au voie să se eticheteze într-o fotografie care reprezintă un produs sau brand. Această restricție a fost introdusă în scopul de a nu se crea confuzie în ceea ce privește promovarea postărilor care conțin fotografii sau a albumelor cu poze.

Facebook modifică mecanismul de promovare din pagini - TechStyle

Prin aceste schimbări, Facebook promovează butonul de "Boost Post" și speră să câștige bani din postările de pe paginile de business. Mizează pe dorința companiilor de a se promova, iar opțiunea de "Boost" a postărilor pare bună și mult mai ieftină decât angajarea unui programator sau colaborarea cu diverse companii care dezvoltă aplicații pentru Facebook.

Citește mesajul oficial făcut de Facebook aici. Tu ce zici de noile schimbări pe care le-au făcut cei de la Facebook?

Foto: pagina de Facebook TechStyle.ro. Ne poți da și tu like daca vrei.

Articole despre mobile

Mai citește și...

Review-uri

Xiaomi Redmi Note 3 Pro: pentru pasiunile tale

Xiaomi Redmi Note 3 Pro: pentru pasiunile tale

Xiaomi Redmi Note 3 Pro vine cu un ecran generos de 5.5 inchi, un aspect plăcut și extrem de...

Xiaomi Redmi Note 3 Pro: pentru pasiunile tale
BlackBerry DTEK60: un alt principiu, o altă reuşită

BlackBerry DTEK60: un alt principiu, o altă reuşită

BlackBerry DTEK60 este un alt fenomen lansat pe piață în octombrie 2016, un nou concept marca...

BlackBerry DTEK60: un alt principiu, o altă reuşită
Motorola Moto G4 Plus: partenerul tău în orice situaţie

Motorola Moto G4 Plus: partenerul tău în orice situaţie

Anul acesta Motorola a decis să aducă un nou model pe piață și anume Moto G4 Plus, cu o...

Motorola Moto G4 Plus: partenerul tău în orice situaţie
Xiaomi Mi 5s Plus: un alt viitor, o altă experienţă

Xiaomi Mi 5s Plus: un alt viitor, o altă experienţă

Când vorbim despre un viitor în care trebuie doar să experimentezi, atunci vorbim despre un...

Xiaomi Mi 5s Plus: un alt viitor, o altă experienţă
Google Pixel XL: realitate imposibilă

Google Pixel XL: realitate imposibilă

Dacă vă doriți un telefon care să le poată face pe toate, ei bine luna octombrie al acestui an...

Google Pixel XL: realitate imposibilă

What's Hot

HP OfficeJet Pro 8600 e-All-in-One, ideală pentru companii

HP OfficeJet Pro 8600 e-All-in-One, ideală pentru companii

HP OfficeJet Pro 8600 este un multifuncțional 4 în 1, conceput special pentru mediul office. Se...

HP OfficeJet Pro 8600 e-All-in-One, ideală pentru companii
Apple Magic Mouse click, swipe și scroll

Apple Magic Mouse click, swipe și scroll

Apple Magic Mouse este cel mai bun mouse făcut de Apple până acum. Foarte practic, fără fir și...

Apple Magic Mouse click, swipe și scroll
Samsung Galaxy Camera aparat foto și telefon

Samsung Galaxy Camera aparat foto și telefon

Așa cum reiese și în titlu, Samsung Galaxy Camera, nu este doar un simplu aparat de fotografiat....

Samsung Galaxy Camera aparat foto și telefon
Nokia Lumia 720 chic și cu Windows Phone 8

Nokia Lumia 720 chic și cu Windows Phone 8

Pentru Nokia Lumia 720, parteneriatul cu Microsoft este foarte bun. Pe baza sistemului de operare...

Nokia Lumia 720 chic și cu Windows Phone 8
iPhone 7 Plus: Lipsit de prejudecăţi

iPhone 7 Plus: Lipsit de prejudecăţi

Iată că în septembrie 2016 am fost surprinși din nou de cei de la Apple, și nu vorbesc de o...

iPhone 7 Plus: Lipsit de prejudecăţi