Facebook modifică mecanismul de promovare din pagini

Facebook a facut ieri un anunț ce-i va bucura pe toți posesorii de pagini ale businessurilor pe care le conduc sau pe care le administrează. Pagina cu termeni și condiții a fost modificată, mai bine spus, actualizată, pentru a permite promovarea prin facebook mult mai ușor.
Aplicațiile de pe Facebook
Aplicațiile au fost dintotdeauna punctul forte al platformei. Sistemul de creare a aplicațiilor s-a tot dezvoltat și îmbunătățit, pentru a ușura, dar și a oferi cât mai multe opțiuni programatorilor. Au fost integrate și aplicațiile de pe iOS și Android, pentru a beneficia de toată puterea platformei de promovare. Cele mai populare aplicații sunt jocurile, și cu ajutorul lor, Facebook a câștigat cei mai mulți utilizatori. Pe baza acestor aplicații, s-au dezvoltat companii importante în domeniul online.
Alt tip de aplicații sunt cele prin care site-urile promovează conținut sau activitatea utilizatorilor pe site-uri. Prin acestea, utilizatorii pot folosi sistemul de autentificare al Facebook ca metodă de logare pe site-ul respectiv. Odată cu autentificarea prin sistemul Facebook, utilizatorul își va vedea întreaga activitate pe site-ul respectiv, dacă dorește și îi permite aplicației să logeze activitatea în contul personal.
Concursurile pe Facebook
Administratorii paginilor erau nevoiți să creeze o aplicație de fiecare dată când doreau să promoveze un concurs. Prin modificarea termenilor, a fost scoasă restricția creării unei astfel de aplicații. Acum, administratorii pot crea și promova diverse concursuri direct pe timeline-ul paginilor sau în interiorul aplicațiilor. Pot folosi butonul "Îmi place" (celebrul Like) ca mecanism de votare și pot lua în considerare mesajele lăsate de utilizatori (comment-urile) la posturi, ca mecanism de departajare.
În ceea ce priveste sistemul de etichetare (tagging), Facebook restricționează crearea de etichete, la pozele în care persoanele nu se regăsesc. Utilizatorii pot folosi sistemul de etichetare, pentru a prezenta un produs sau un brand, în ideea că vor câștiga un premiu, dar nu au voie să se eticheteze într-o fotografie care reprezintă un produs sau brand. Această restricție a fost introdusă în scopul de a nu se crea confuzie în ceea ce privește promovarea postărilor care conțin fotografii sau a albumelor cu poze.
Prin aceste schimbări, Facebook promovează butonul de "Boost Post" și speră să câștige bani din postările de pe paginile de business. Mizează pe dorința companiilor de a se promova, iar opțiunea de "Boost" a postărilor pare bună și mult mai ieftină decât angajarea unui programator sau colaborarea cu diverse companii care dezvoltă aplicații pentru Facebook.
Citește mesajul oficial făcut de Facebook aici. Tu ce zici de noile schimbări pe care le-au făcut cei de la Facebook?
Foto: pagina de Facebook TechStyle.ro. Ne poți da și tu like daca vrei.