Logo Yahoo se va schimba în septembrie

Compania Yahoo a anunțat că își va schimba total identitatea vizuală cu un nou logo pe data de 4 septembrie 2013. Noul logo Yahoo nu se cunoaște încă, dar pe blogul oficial al companie au apărut diverse variante. În fiecare zi, pe siteul companiei se va găsi o nouă versiune de logo. Campania celor de la Yahoo se numeste "30 de zile de schimbare". Se pare că noul CEO al companiei, Marissa Mayer, dorește să-și pună puternic amprenta asupra ei.
Noul logo Yahoo
Deși la început, cei de la Yahoo au spus că se va schimba un logo, nespecificând care dintre multele pe care le dețin, în ultimele zile am observat diverse variațiuni pe tema scrisului jucăuș pe care îl are actualul logo Yahoo.
Față de actualul logo Yahoo, nu găsim mari diferențe. Se caută diverse variante de stilizare a lui, păstrând totodată caracteristicile de bază. Astfel, observăm că cel de al doilea "o" este puțin mai mare decât precedentul, pentru a păstra nota sa jucăușă. Chiar dacă este o campanie de rebranding serioasă, ce se întinde pe mai multe zile, logo Yahoo nu-și va pierde totuși vivacitatea.
Istorie logo Yahoo
Primul logo al companiei a fost roșu cu un contur negru subțire și o umbră ușoară. Textul și poziționarea literelor, precum și semnul de exclamare de la final, s-au păstrat până astăzi. Din anul 2008, culoarea lui s-a transformat în mov și s-a renunțat la umbră și la conturul de culoare neagră.
Doar căteva din paginile internaționale ale Yahoo și-au păstrat culoarea roșie pentru varianta oficială, datorită diverselor parteneriate. O altă varianta de logo este prescurtarea "Y!" întâlnită mai ales pe platformele mobile.
Schimbare logo Yahoo!
Tu ce părere ai despre noul logo Yahoo?